کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316382 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

این ساعت مچی زمان باقیمانده از عمر شما را نمایش می‌دهد!

اگر زیادی غرق امور دنیایی شده‌اید و فراموش کرده‌اید که روزی عمرتان بالاخره به پایان می‌رسد این ساعت مچی می‌تواند تعداد سال، ماه، روز، ساعت، دقیقه و ثانیه باقیمانده از عمرتان به شما نشان دهد.

Tikker

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ نام این ساعت Tikker بوده که پروژه آن در Kickstarter کلید خورده و علاوه بر نمایش زمان فعلی، دائماً شما را به یاد پایان عمرتان می‌اندازد و نگاه کردن به ثانیه‌شمار معکوس آن شما را متوجه می‌کند که عمرتان چقدر با ارزش است و بهتر است آن را به بطالت نگذرانید! برای تخمین عمر باقیمانده شما ابتدا باید در دفترچه این ساعت به سوالاتی مانند سن، جنسیت، سیگاری بودن، ورزش و … پاسخ دهید تا عمر تخمینی باقیمانده خود را محاسبه کنید و در ساعت آن را وارد کنید.

In-Time

اگر فیلم In Time را تماشا کرده باشید شاید Tikker شما را به یاد ساعت روی دست افراد آن فیلم بیندازد اما از آن‌جایی که Tikker تنها می‌تواند تخمین بزند ثانیه‌های آخر این ساعت نمی‌تواند استرس زیادی را برایتان به همراه داشته باشد.

شاید استفاده از این ساعت در نگاه اول کمی ترسناک باشد اما سازندگان Tikker می‌گویند این ساعت باعث می‌شود بهتر از لحظات زندگی‌تان استفاده کنید و سر چیزهای کوچک دعوا راه نیندازید و به دنبال اهداف پوچ نباشید. Tikker برای عرضه عمومی به ۲۵ هزار دلار سرمایه اولیه جهت تامین تجهیزات، تست‌های اولیه، اسمبل کردن و نهایتاٌ آمادگی فروش نیاز دارد که البته این سرمایه به سرعت در حال جمع شدن است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17209 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/07/17 تعداد مشاهده: 2367
سافت گذر
نظرات بینندگان

مصیب گرشاسبی 1392/07/28 01:01
خوبه
سعید 1392/07/18 03:07
سلام
به هر حال ایده قشنگیه .
ناشناس 1392/07/17 09:43
سازنده های این ساعت لابد به فکر مریضی و تصادف و از این دست اتفاقات که میتونه تخمین این ساعت رو به کل به هم بریزه فکر نکرده بودن دیگه؟؟؟ مرگ و زندگی دست خداست عموی من تا الان حدودا بیشتر از 70 ساله که سیگار میکشه ولی چیزیش نشده فکر کنم به این اصل اعتقاد داره که میگه هر چیزی که باعث لذت بردن شود 5 دقیقه به عمر اضافه میکنه و هر سیگاری که میکشید 2 دقیقه از عمرتان کم میکند پس در نتیجه سیگار را با لذت بکشید تا 3 دقیقه به عمرتان اضافه شود!!!!!!